Ja

Jo, jag kollade med försäkringskassan om det är ok att jag håller kurser i vardagslydnad, agility och rallylydnad, trots att jag har halv sjukersättning
Jo jag fick till svar att det var helt ok
Nej, jag har inte hållit såpass många kurser att jag blivit rik på det.
Ja, jag har måst avbryta kurser pga min Meniére
 
Nej, jag har inte gjort något som inte godkänts av försäkringskassan gällande min sjukersättning
 
Det fel jag gjort det senaste året är förmodligen att jag varit alltför godtrogen och snäll antar jag, det får jag nu i ryggen. Kommer någon att kunna krossa mig? - Nej,hur mycket de än försöker, så går det inte. DET GÅR INTE!
 
- varför?
 
Jag har kollat upp INNAN ... om det var ok. Jag har hela tiden spelat med rena kort, jag har hela tiden varit ärlig och Juste. 
 
Gokväll
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0