Juni

Det här datumet för ett år sedan, var en lång och orolig dag. Det var dagen när Kelly opererade bort knölen i käken. 
 
 
Sommaren -11 blev hon ju huggormsbiten och låg inne på djursjukhuset i Luleå och var jättedålig
 
Förra veckan blev det ju att åka och operera ut en trasig tand. Nu känns det som att det får räcka. Eller hur Kelly? 
 
Idag regnar det. Jag hann ut med hundarna innan det drog igång, för Paddy väckte mig 5.45 och behövde ut och pissa. Jag var helt övertygad om att det var mitt i natten, för jädrar så trött jag var. Känner mig fortfarande hur trött som helst, och efter min tredje kopp tror jag fasen att jag lägger mig en stund till. Varför inte, lixom . 
 
Dagens to do, är att borra hål i väggen :)   Igår drog jag fram den lånade Hiltin, dammsugaren, riggade och gjorde i ordning för att börja borra. Då fick jag inte fast borrjäveln i maskinen ! Ghaaa .... bara att lägga bort alltihop igen. På eftermiddagen fick jag tag på Robert och kunde fråga honom hur i hela friden man skulle bära sig åt. Jag hade varit inne på rätt metod, men tydligen är den kärv och envis bara :)
 
Så .... idag ska det borras så att klockan kommer upp på väggen. 
 
Nä, nu drar jag täcket över mig en liten stund till.
Gomorron
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0