Lördag morgon

Idag är det lördag och det är inte vilken lördag som helst, det är Pernillas 24-årsdag :)  Vi skall fira den här i morgon, hemma hos mig, ute i lusthuset som är på min gård. Det blir Pernilla och Mattias, Hannah och Robert, Pernilla och Hannahs pappa och småbröderna William och Ludwig, Pernilla och Hannahs farmor och farfar, samt deras faster Nina och hennes man Mikael. Gud så skoj det ska bli :) Kul att Pernilla ville ha kalaset Här i paradiset i Ursviken, kul åxå att alla ville komma hit :)
 
Idag ska jag åka och uppvakta bästa Annica, för jag hann ju inte igår. Ska ner på stan och fixa en grej åxå .... så jag inser att jag måste gå ner och avboka tiden i tvättstugan, men det är ju lugnt, det finns gott om tider lediga. 
 
 Sovit som en stock inatt med Kelly tätt intill under täcket som vanligt. Hade ställt väckaren på halv 8, då jag INTE vill vakna kl 9 och sovit bort halva förmiddagen :)  
 
 
Nä, om jag skulle ta och veva igång dagen. Massor med värda grejer som ska hinnas med :) 
 
Gomorron
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0