Midsommarafton är slut, för min del

Åh vilken härlig dag det varit! Det klarnade upp, blev sol och varmt! Jag tog på mig fina klänningen och åkte iväg för att träffa Hannah och Pernilla
Tack för en skrattig och trevlig stund tjejer :)  Ja, tack även till Mattias och Mattias :) Det var jättetrevligt!
 
Jag hämtade skåpet jag köpte på facebook-gruppen, och åkte hem. Väl hemma, dök lillebror med familj upp :)  Jag fick äntligen träffa lille Kevin igen :)
 
Rolle hjälpte mig att sätta upp mitt nya kontor, och det blev superbra :)
 
 
När de åkt, tog jag av fina klänningen, och började steka köttfärs. Nu har jag gjort lasagne på 2.5 kg. köttfärs. Man ska aktivera sig på Midsommarafton tycker jag ... fniss. 
 
Nu händer följande: Jag ska ta ut hundarna på kvällspinket, sedan kryper vi isäng. Japp, så blir det. Hoppas du haft en bra dag, och att du kunnat fylla den med värda grejer!
 
Gokväll
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0