Midsommaraftons morgon.

Lite grått och ruggigt ute ... hoppas det klarnar upp snart. Det vore kul med en midsommarafton i full sol och klarblå himmel :)
 
Igårkväll var jag riktigt trött. Låg i soffan med vovvarna mest hela kvällen. Idag ska jag ta Hiltin med mig och åka till Hannah och Robban. Jag och Hannah ska borra lite :)  Kl 14 ska jag iväg och hämta en grej som jag köpte på facebook igår. Ska fota och visa sen när jag satt upp den. Det är en sånhär vägghängd arbetsstation för laptop, mitt nya kontor med andra ord :)
 
Är mitt uppe i mina tre koppar kaffe, hundarna avvaktar liggandes i soffan, lyssnar på fågelkvittret genom den öppna balkongdörren .... Lite sol på det här så ... 
 
Nu ska jag sätta mig och grunna över vad jag ska laga för mat idag.. :)
 
Ha en riktigt Trevlig Midsommarafton!! 
 
Gomorron

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0