När karusellerna har stannat

Gårdagen började rätt så tungt. Man blir, som ni vet, tagen av ett Meniérebesök. Morgonrunda med hundarna, sen tog det lixom stopp ett tag. Pernilla och Mattias, som jobbat natt på bageriet, kom hit mitt på dagen så att vi gick över till pizzerian och åt lunch. De skulle hålla sig vakna hela dagen för att åka på Forslunds och hämta igen sin bil kl 16.  Efter lunchen drog vi runt och letade loppis, bara för skojs skull, och hittade en supermysig second hand/café i Skelleftehamn. Där fanns det mycket fräsiga grejer :)  Köpte en bunt gosedjur till vovvarna, och i vanlig ordning såg Molly till att samla alla nya djur hos henne. 
Hon lekte tills hon blev trött
 
sen somnade hon bland de nya djuren
Efter detta, och att ha hämtat Pernilla och Mattes bil, så åkte vi och satte oss i den husvagn som de köpte dagen före. En superfin liten vagn, inte av nyaste modell, men en av de fräschaste jag varit in i. 
 
Jag kom hem igen kring 18.30, då tog jag en promenad med hundarna. Vädret hade skiftat under dagen, från grått och trist, till strålande vackert. Kändes lättare i skallen åxå :)
 
Middag kring 20, sen blev det soffhäng med hundarna fram till läggdags. 
 
Idag vet jag inte riktigt vad jag ska säga om vädret ..... ska det klarna upp eller inte? Vi får se, hoppas på det, så att kvällens bravader får ske i sol :)   
 
Ha en Härlig lördag, fyll den med nåt värt!
 
Gomorron
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0