När molnen skymmer solen

Lördag morgon ... eller, förmiddag har det hunnit bli. Tittar upp mot himlen och försöker lista ut ifall det är på väg att klarna upp, eller om det är på väg att bli helmulet. Tyvärr verkar det luta åt det sistnämnda. 
 
Tänk att det ska måsta vara så att det alltid finns någon som fungerar som ett moln som skymmer solen. Tänk så ljuvligt det skulle vara om denne någon lixom bara gled åt sidan, så att solen fick komma fram. Nåja, snart försvinner det här molnet ur min horisont, och då hörrni .... då finns det nog ingen hejd på soligheten :) :) :) 
 
Idag kan det bli så att Hannah och Robban kommer så att vi följs på Joypeak. Hoppas på uppehåll, men om det börjar regna så vet jag att jag har ett paraply ... frågan är bara VAR. Har inget minne av att jag packat upp det, men vet ju att jag packade in det i bilen när jag flyttade. Äh, det ordnar sig .... 
 
Druckit tre koppar kaffe, varit ute med hundarna, ätit frukost. Det är vad jag gjort såhär långt idag. Strax dammsugning och lite småplock. 
 
Ha en Bra Lördag!
 
Gomorron
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0