På´t igen bara :)

En kall morgonrunda med hundarna, och tre koppar kaffe senare, sitter jag nu och lägger upp dagens planering. Hoppas det klarnar upp, eller åtminstone att det inte börjar regna. Tänkte träna hundarna en stund idag. Vad jag mer planerar att göra är att borra ETT hål i väggen :)  Räknar med att jag bör hinna det på en timme ungefär :)   Ska nämligen sätta upp klockan tänkte jag. 
 
Blir ett kort inlägg det här, har många tankar i huvudet, men ibland är det bättre att låta tankarna stanna kvar i huvudet. En del tankar kan te sig som genialiska ideér, men när de är sagda så faller det genialiska och det blir bara en patetisk smörja av alltihop.
 
Nu kommer tåget .... trivsamt på nåt sätt med ljudet   :)    Ha en bra Tisdag, och fyll den med nåt värt!
 
Gomorron

Kommentarer
Postat av: Malin

Man ska alltid fylla daen med nåt värt :) Å jag har för mig att jag brukar gilla dina genialiska ideér :)Kram vännen <3

2013-06-04 @ 11:16:18
Postat av: Maria

Kram till dig Bästa Malin :) <3

2013-06-04 @ 22:07:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0