Snurrigt i paradiset

Igår hann jag ut med hundarna på morgonrundan, sen klev Meniére in genom dörren. Kortfattat så låg jag i princip hela dagen. Nu är det dock en Ny dag och jag hoppas att den inte snurrar till sig. Tinnitusen är snudd på olidlig, men jag hoppas att det ger sig under dagen. I morgon måste jag vara i toppform, för jag ska fara på stadsfesten och se Magnus Uggla :)
 
Snart är Juni månad slut .... jisses så snabbt det går. Juni månad förra året, var jobbig yrselmässigt, hoppas att jag inte är inne i ett skov där jag ska bli yr varje dag. 
 
Idag har jag planerat att ta bussen in till stan. Jag måste ju träna på att åka buss åxå ... fniss   
 
Nä, vad tror ni, ska vi dra igång den här dagen då! 
 
Gomorron
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0