Trasiga illusioner och planen som sprack

Kära dagbok Ibland blir det inte som man tänkt sig. Stundom happar det sig så att det man trodde man visste säkert, har man ingen aning om längre.
 
Det gäller att inte tappa kompassen och att inte släppa taget om rodret. Aldrig att jag släpper någon till rodret, som jag inte litar på. Jag sätter hellre in autopiloten när jag vill vila en stund.
 
Idag bjuds sol och blå himmel här i paradiset, och planerna för dagen är inte helt spikade. Jag och Hannah pratade lite löst igår om en grej, få se om vi gör slag i saken :)
 
Å gud, längtar till lunch faktiskt. Igår till middag gjorde jag så jävulskt goda köttfärsbiffar, och det blev över så att det räcker till lunch åxå., Glömde fota .... fniss
 
Nä, om man skulle ta och veva igång dagen då. Fyll dagen med nåt värt
Gomorron

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0