Underbara måndag!

Jag har haft en helt fantastisk måndag! Natten var lite kort och sönderhuggen, men det kan jag leva med när dagen blev så bra :)

Efter en skön morgon ringde Hannah och frågade om jag skulle hänga med henne och Robban på Kanel för att ära lunch. Jag älskar att bo såpass nära tjejerna att man kan träffas sådär spontant inom en kvart :) Så ... Jag åkte in till stan och åt lunch med dem :)

Jag och Hannah gick en sväng på stan innan det var dags för mig att åka hem och ta hand om tvätten i tvättstugan. Efter det tog jag hundarna på 5 km promenad där man får gå en lång stund vid vattnet. Det behövdes kan jag säga, för jädrar så varmt det var!

Hemkommen igen, satt jag ute på balkongen en stund. Det fläktade från vattnet och var så himmelskt skönt!

Strax dags för en kvällspromenad. Nu verkar det vindstilla och termometern visar på 20 grader.

Snart är juni månad slut. Det har en stor betydelse på flera sätt.

Hoppas du fyllt dagen med värda grejer!
Gokväll





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0