5 fulla liv plus 2 extraliv

I förrgår beskrev jag hur jag efter en underbar 1.5 timmars promenad med hundarna på skoterleden, i full sol, fyllt livsboosten med 5 fulla liv plus 2 extraliv. Jag skrev så sent som igår om min lycka. Nu har jag förstått att vissa undrar hur det står till - ÄR jag lycklig, eller är jag INTE. 
 
Jo, jag är lycklig. Jag är hur lycklig som helst. Jag har massor att se fram emot, jag har planer och Mål som jag lixom bara väntar ska infrias :)   Däremot möter man ju ibland hinder på vägen, sånt där som tar ett liv eller två efter vägen. Tro Aldrig att jag är Olycklig bara för att jag mår dåligt. Eller, bara och bara .... att må dåligt är inte så bara, och spelar stor roll i livet ... men .... jag VET att måendet inte beror på MIG. Dvs, det är utom Mig och Utom mitt EGET .... det dåliga finns. Således inget jag skulle behöva må dåligt över ..... men nu är situationen sådan att jag gör det ändå. Nåväl, förklaringar till detta komplicerade uttalande kommer nog framöver ....vad det lider. 
 
Har kikat på Sofias änglar .... och Gråtit. Å herregud ... jag har ju så lätt för att gråta överhuvudtaget .... och det här tangerar ju min smärtgräns. 
 
Till slut vill jag säga: Tack. Tack till mina barn, ni är världens bästa! Tack till mina vänner, som verkligen visat att ni FINNS där!  Jag känner mig så himla ..... jo, Lycklig över att jag har Er.  LYCKLIG över att jag har ER !!  
 
Gokväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0