Dagen idag är en märklig dag .....

Tisdag morgon, står och dricker kaffe medans hundarna ligger i solstrålarna på soffan. 
 
Det är lite kyligt ute än, så det blir nog bara en kort pink för dem när jag druckit mitt kaffe, sedan väntar vi ett par timmar innan vi tar en längre promenad. Igår gick jag skoterleden bort mot Trollberget. Hade tänkt ta hela varvet, men kände att det kanske var lite väl optimistiskt ..... så jag vände när jag gått 40 minuter. Efter lite mat så tog jag ut Kelly och tränade. Hon var på hugget som vanligt :)   Efter Kelly var det Sallys tur, och det funkade riktigt riktigt Bra :) :)   Fortsätter idag tänkte jag. 
 
Jag letar fortfarande lägenhet inne i stan, Skellefteå alltså. Vet du av någon etta eller billig tvåa, hör av dig! :)
 
Nu ska jag vi gå ut!
Gomorron

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0