Hä blås Kall´n

Idag är det skotercrosstävling här i Bygdsiljum, och jag hade önskat bättre väder för deras skull. Ja, de som kör kanske inte bryr sig så mycket, men de som ska se på lär ju inte få någon sådär jättepositiv känsla av vädret. När jag var ute på morgonrundan med hundarna, gick det som vanligt bra i medvinden .... men när man svängde runt och fick motvind .... då blåste det småspik rakt i ansiktet. Tur jag hade stor-hovva-hovva-lurve-mössa, annars hade jag frusit skallen av mig. Nu gick det ju bra ändå, jag knäppte ihop öronlapparna under hakan, borrade ner ansiktet och bara traskade ... fniss
 
Nu har jag tvärt varit på Ica, kammat till mig, ska strax åka iväg på jobbet. Hoppas på bra flyt idag. 
 
Har ni märkt hur man ibland läser så tokigt och fel?  
 
Nästa helg kommer Milo hit :)
 
Gomorron!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0