Hej Marianne Jansson :)

Fredag morgon. Står och dricker kaffe vid datorn. Hundarna ligger utspridda, två i soffan, en i fåtöljen, en i biabädden ....  Molly ligger nog kvar i sängen gissar jag :)  Det ser ut att bli kanonväder idag åxå. Igår var det ju rent magiskt vackert väder! Mycket folk i backen var det, och det kan nog bli samma sak idag. Nu ska jag inte vara i backen idag, utan är stationerad härnere på Westmans istället, och fredagar är fredagar, de kan se ut lite hur som helst :)
 
Oj, igårkväll hände något som förvisso hänt några gånger, men inte direkt hör till vanligheterna. Jag somnade sittandes i soffan. Jag såg det här engelska bak-programmet som börjar kl 21. När klockan började närma sig 22 och det var dags för någon av bagarna att bli utröstad ...... då somnade jag. Vaknade med gamnacke strax efter 23. Trodde inte mina ögon .... fniss ...... fast vet ni .... när jag varit ute med hundarna på kvälls (natt) - pinket, borstat tänderna ..... och öppnade dörren till sovrummet .... så höll jag på att smälla av. Jag hade ju, som vanligt, haft fönstret öppet ..... men inte brukar det bara vara 2.3 grader varmt när jag ska lägga mig. Å herregud .... Gissa om jag frös när jag snabbt som ögat slet av mig kläderna, hoppade i pymmen och kastade mig isäng. Det tog nog 20 minuter innan jag slutade frysa om fötterna. 
 
Nåja, jag somnade och sov gott i alla fall :)
 
Nu är det så ljust på morgnarna, att man inte behöver ställa väckaren längre. Vaknar kring halv 7 av att det är ljust - det är underbart!
 
Nä hörrni, tre koppar är druckna, nu blir det morgonrunda med hundarna :)
Gomorron

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0