Helgen är över

Onsdagkväll och mina lediga dagar är slut. I morgon är det jobb igen. Idag har jag ju varit med Paddy till veterinären igen. Först togs ett blodprov, och ja hon fick hålla på lika länge som sist, med att få ut lite blod ur benet på honom. Han var precis lika tålmodig nu som då. Veterinären var till och med tvungen att ta ur andra benet åxå, för det kom inte många droppar. Hon förklarade det delvis med att han har väldigt lågt blodtryck, mest troligt pga den sjukdom de misstänker att han har. Efter blodprov fick han en spruta i muskeln, och det gjorde nog ont, för han skrek rakt ut. Efter sprutan fick vi vänta 1.5 timmar för att sedan ta ett nytt blodprov. Nu är det bara att avvakta provresultaten. Tack Gode Gud att man har hundarna försäkrade, för med mig hem fick jag en räkning på 4200 kr. 
 
Vilket underbart väder det har varit idag!!! Synd att innan vi fick oss ut på promenad, hade solen dassat av, för att helt enkelt försvinna, och då var det inte riktigt lika mysigt .... jag började faktiskt frysa. På tal om att frysa, jag höll på att få en chock när jag klev upp i morse. Det var -26 grader! Varför lixom?  Ser ut att bli kallt inatt åxå .... jag har stängt sovrumsfönstret för några timmar sedan ... fniss
 
Nä, nu ska jag skrapa ihop mig och kliva i pymmen. 
 
Gokväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0