Hello Mello

Lördag har blivit kväll. Eller , inte bara kväll .... snudd på slut faktiskt. Efter jobb och kort sväng med hundarna, har jag bara slappat. Soffmys med hundarna. Kollat på Mello. Jag har inte kikat på så många av melodifestivalprogrammen, men kände att kvällens final var lite .... tvunget :)
 
Summering:
Ett gäng unga grabbar med, som en vän på facebook kallar det: "Den där Mary-frisyrer". Samma koreografi och mimik hela bunten. MEN .. jag måste erkänna att bredden på startfältet var större än jag väntat. Inte bara dessa unga Erik Saade-kopior, utan även Rebellen Ralf, Morfar och hans kompisar, En Markoolio-wannabe, underbara Louise Hoffsten, samt en Hen som förmodligen bott i någons garderob men hittat ut. Faschinerande minst sagt. Musikmässigt .... tja .... sådär. Finns så otroligt många i det här landet som sjunger, spelar, musicerar så otroligt bra .... som skulle bräda de här tjommarna vilken dag som helst. Fick precis resultatet ... Robin vann. Ja ... varför inte?!
 
Säger som Jonas Gardell uttryckte det ikväll: Kan man inte få rösta på Euphoria en gång till?
 
Nu, ut med hundarna och sen isäng. Jobb i morrn igen
 
Gokväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0