Längsta fredagen ever

Efter en natt i fullständigt mörker,( jo, det blev svart direkt jag la mig igårkväll) så är det återigen morgon. Fredag morgon. Långfredagsmorgon. Ska försöka mig på att jobba idag, få se hur det går. 
 
Vattenskålarna var orörda i morse, och jag har inte varit ute med Paddy inatt, så kanske medicineringen hjälper!? Näsdroppar i ögonen kanske verkligen ÄR melodin vid ökad törst?!  :)   Håller tummarna för att det funkar i längden åxå. Veterinären från Luleå Djursjukhus har mailat och frågade hur det ser ut, både med törsten, pinkeriet och vikten. Han hade ju gått ner nästan ett kg på en vecka när jag var där, ger honom nu lika mycket mat som Sally får ... Sally väger 23 och Paddy 11.5   Vet. hör av sig efter helgen så får vi se hur det ser ut. 
 
Bäst dra i sig tredje koppen lite småhastigt, det har varit kallt inatt så jag måste sätta i motorvärmaren ... ska jobba i backen. Ha en Bra Långfredag allihop!
 
Gomorron

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0