Planer som spricker

Fredagkväll. En märklig dag är slut. Märklig på sätt jag inte kan beskriva. 
 
Tänkte mig laga nåt gott ikväll..... en köttbit ... lite blodig ... sallad och vitlökssmör till .... ett glas rött kanske. Vad det blev? Jo, det blev spenat- och löksoppa ... för all del med ett glas rött :)  Gott var det i alla fall, och det är väl huvudsaken :) Ibland spricker lixom planerna ... men det kan lika bra ändå. Inte alltid ... men ibland. 
 
Hörrni .... ibland blir man helt förskräckt över hur människor beter sig. Människor som man Trodde att man kände ... som man inbillade sig att man visste ungefär var man hade ... som man ... trodde på ... litade på. Det visar sig att man har fel ibland. Eller ... är det så att man ska tänka kring människor, som man tänker om hundarna. Det går nog aldrig att veta till hundra procent att man kan veta vad de ska göra ... bara till 99 .... den där sista procenten .... ja ... där kan det barka iväg. 
 
 
Paddy har fått sina droppar i ögonen .... nu väntar bara kvällspinket ... sen är det gonatt här. Ostadigheten gick bra idag ... jag jobbade hela dagen. Känns ostadigt nu åxå,, men nu är det ju lix dags att gå isäng, så det spelar ju mindre roll Nu. Hoppas att det riktar upp sig fullständigt tills i morgon. 
 
Ibland vill man bara SKRIVA .... SKRIKA .... SÄGA allt man tänker och tycker ... men det Kan man inte. Tyvärr ... det gnager inuti istället. Så måste det vara ibland. Hoppas det inte behöver vara så någon längre period, för det orkar jag inte. Såhär .... orkar jag inte ha det. INte länge. 
 
Gokväll
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0