Sommartider hej hej

Söndag. Sista dagen på mars månad. Vaknade kl halv 6 av att Paddy behövde ut, sen sov jag till halv 9. Underbart väder idag åxå. Har varit nere på gården med vovvarna en sväng, nu lyssnar vi på fågelkvitter genom det öppna fönstret. Hundarna ligger och solar i strålarna som kommer in ..... 
 
Tänker på hur lätt man glömmer bort att göra saker som GER energi. Trodde aldrig att jag skulle glömma bort det, då jag tycks ha lärt mig precis hur det fungerar ... men jag glömde ändå. Jag glömde hur viktigt det är att faktiskt se till att GÖRA de saker man mår bra av. Pö om pö åts tiden upp av mycket annat .... och jag lät det hända. 
 
Nåja, handbromsen är åtdragen nu. Nu ska jag Enbart göra Bra Val.   :)
 
En långpromenad på skoterleden med hundarna till en början i alla fall, sen får vi se. 
 
Gomorron

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0