ÄNTLIGEN morgon :)

Hörrni ... att sova på de där madrassbitarna var ingen höjdare direkt .... fniss
 
Kelly la sig på sitt vanliga ställe, vid min högra axel. Molly vid knäna, Paddy vid fötterna .... och Sally ... hon vågade knappt komma in i sovrummet. Hon tassade runt lite mellan köket och vardagsrummet, kom in som hastigast i sovrummet, men gick ut igen. Det var som att förändringen var lite för stor för henne .... hon kände inte igen sig när sängen var borta. Till slut tände jag lampan så att hon såg att vi alla låg på de där futtiga madrassbitarna. Då kom hon ..... och la sig uppe vid skallen på mig. Jag låg alltså fastkilad mellan Sally och Kelly, och sov väl inte alltför mycket .... var glad när det äntligen var morgon :)
 
Nu har jag varit ute med hundarna, skrivit några mail, druckit kaffe , pratat med lillebror i telefon .... Nu ska jag snart åka iväg och hämta upp Hannah i stan, sen åka ut till lgh och fortsätta måla :)
 
Få se om jag inte provar soffan ikväll ändå .... ska fundera på saken under dagen :)
 
Gomorron

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0