Dagen så här långt

I morse drog jag iväg till lillebror och hans sambo, där jag skötte lille Kevin några timmar, då mamma Daww verkligen behövde få sova lite, och lillebror var på sitt nya jobb som kock :)  Kevin .... han var till och med vaken en dryg timme, låg och tittade ..... tittade .... småsnackande ..... tittade ..... ja .... det var kanske inte så himla världsomspännande, men det var Stort :)  
 
När jag kom hem och var över på ICA, tror ni  inte att jag hittade Entrecote på halva priset, så här blir det entrecote till middag ikväll .... Här ska firas :)
 
I morgon ska jag till MIN lägenhet .... jag längtar :)  
 
Nä, nu ska jag klappa på världens bästa hundar :)
 
Goafton
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0