Ett helt dygn

Nu har jag bott i ursviken ett helt dygn. Lite drygt till och med :)

Jag sov så gott inatt, klev upp före kl 6, pigg och utvilad. Tidig och härlig morgonrunda med hundarna, sen lite småstök med kartonger. Handen har varit svullen och blåslagen, och axeln öm.... Men som sagt, det var en rejäl vurpa !

Pernilla kom hit efter frukost, så vi knatade iväg längs vattnet en timme. Underbart !!!! Vi lunchade härute på gården innan hon åkte. Jag spenderade en timme på MIN balkong tillsammans med hundarna efter lunch, i övrigt har vi bara chillat. En 40 minuters aftonpromenad, god middag, hockey, kort kvällspromenad... Så ser det ut hittills. Hundarna sover djupt. Det är jobbigt att flytta!

I morgon ska jag en sväng till Bygdsiljum, sen träffa Hannah och gå en sväng på stan. Gonatt och sov gott!

Gokväll


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0