Förbanne mig

Tog sovmorgon idag. Det blev ju lite sent igårkväll, jag såg en film !!! Det är INTE ofta jag ser film, så jag är faktiskt förvånad själv :)   Det var filmen "Avatar" som gick, och jag brukar ha svårt för filmer som är sådär jävulskt overkliga .... men den var riktigt bra. 
 
Förbanne mig, var det inte SOL när man öppnade ögonen!!!  Hur det än är, så blir man lite piggare och det spritter mer i benen när solen lyser. 
 
Idag ska jag fylla bilen med kartonger igen ..... vet ni .. jag tycks ha flyttat hur mycket grejer som helst ... men det är knappt det märks att det försvunnit något härifrån. När ska jag någonsin bli klar tänker jag. Och var ska jag stoppa allt? Här har jag haft flera stora förråd ... hur stora som helst i princip. På det nya plejset finns bara ett litet ... pyttelitet .... var i hundan ska jag he solariet?  Jag försöker ju sälja det, men det verkar inte vara en sån grej som marknaden skriker efter direkt, om jag säger så. 
 
Nä, om jag skulle veva igång då ....   Ha en härlig Söndag i solskenet, fyll dagen med nåt värt!
 
Gomorron
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0