Men eller HUR?!

Å gud ... jag är helt slut. Har varit till min nya, supersupersupersöta lilla lägenhet och tapetserat KLART idag. Hannah har hjälpt mig även idag, och hon har målat i köket. Robban anslöt och hjälpte till han åxå :)
 
Tänk ... snart bor jag där. I den där Ljusa, fina .... ybermoderna .... suveränt COOLA lägenheten. Jag fattar det knappt. Är det ens sant?  Waow ... 
 
Språkade med en kvinna här i Bygdsiljum idag som sa: Oj, du kommer att bli saknad här i byn. Du är en sådan person som alla tycker om. 
 
Nåväl, inte alla tycker om mig här i byn, det vet jag. MEN, att DE inte tycker om mig, har inget med min person att göra ... det har med tävlingsinstinikt att göra tror jag. Hittade nåt på facebook idag som jag tycker säger det mesta: 
 
Nu ska jag ta ut hundarna, sen krypa ihop på madrassen och sova. I morgon ska jag INTE åka till lägenheten ... för vet ni .... jag orkar inte. Hannah, min vapendragare, ska åka dit i morgon och måla andra varvet i köket ... andra och förhoppningsvis sista ... för i helgen vill jag åka dit och Städa inför inflytt. 
 
snart är jag Ursvikenbo. Ursvikenmaria. Hur låter det? Ursvikenmaria. Lite tokigt låter det allt, såhär till en början i alla fall. Vi får se hur och när och om ... jag ändrar namn. Man vet aldrig :)  Det enda ni behöver veta just NU är: Jag finns alltid här. Jag säger vad jag tycker och tänker. Jag tycker om DIG. Enkelt. Jag gillar att leva enkelt ... även om konsekvenserna ibland blir lite svåra. Märkligt att det ska bli så, eller hur? :)
 
Gokväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0