Morgonbestyr

Solen skiner och fåglarna kvittrar :)  Hundarna ligger i solstrålarna här i vardagsrummet, själv dricker jag kaffe :)  En underbar start på dagen.
 
Jag glömde skriva igår om att det faktiskt var kalas :)   Fasters lille Kevin fyllde en månad, och Molly fyllde hela 5 år 
 
Idag ska jag packa bilen full och dra iväg till nya plejset. Ska förbi i stan och bli sminkad av Hannah på MakeUpStore först bara, sen hänger hon med och hjälper mig. Det blir saker ur förrådet idag, så att jag kan tömma det så Emil kan få börja bära in grejer där. 
 
Nu på morgonen fick Paddy springa lös en bra stund. Det var ett tag sedan, då jag hållit honom i koppel sedan han gick ner så mycket i vikt. Nu har jag fått upp honom i vikt och han verkar må bättre. Gud va han rejsade :) Han har nog saknat att få springa :)
 
Nä, kaffet är uppdrucket, bäst komma igång :)
 
Gomorron

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0