onsdag morgon

Kl 7 var det kort pinkrunda med hundarna medans perkon jobbade. Efter tre koppar kaffe och lite meditation .... eller ... satt alltså och gjorde absolut ingenting ....  så blev det frukost och sedan en 45 minuters promenad. Idag gick jag åt andra hållet en sväng, man måste ju lixom utforska området :)
 
Idag ska jag alltså åka iväg och göra klart städningen i bygdsiljum. Åker på eftermiddagen, eftersom jag har hundkurs i Burträsk kl 18. Jag längtar tills jag fått klart allt .... fått upp alla hyllor, fått bort alla kartonger, så man bara kan sitta ute på balkongen och njuta :) 
 
Igårkväll var jag helt slut. Hoppas jag håller ihop tills jag är helt klar .... eller, det borde jag göra. 
 
Nä, nu ska jag småstöka ur någon kartong .... ha en bra dag allihop!
 
Gomorron

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0