Vilken dag!

Fredag 31/5 är snart slut. 19 grader ute i skrivande stund. Jädrar så varmt det har varit idag! Lunch åt jag på en gräsplätt i Burträsk tillsammans med Cilla!   Efter besöket på vårdcentralen fick jag åka till stan på röntgen. Snabbt och smidigt gick det :)   Hem och ut med hundarna en kort sväng i värmen. Gick ner till vattnet och erbjöd ett bad, men ingen av dem var intresserade. Det finns en liten sandstrand härborta vid kanotudden där jag sett att många är och badar sina hundar. Jag ska gå dit någon dag och lura ut dem i vattnet där, för där verkar det jättegrunt invid stranden. 
 
Nu ikväll har jag gjort något som nästan fick Pernilla och Hannah att svimma av förvåning :)   Jag åkte iväg till Jannice och åt surströmming med henne och några av hennes vänner, det var hur kul som helst :)   Ni ser, jag har som startat ett helt nytt liv sedan jag flyttade hit :)  
 
Gud så gott det var med surströmming!!!!!   och gud så kul sällskap dessutom !! 
 
Hem och ut med hundarna en sväng, nu ska vi hänga i soffan en stund innan det är dags att krypa isäng. I morgon blir det mer spännande göromål, men tror inte att jag ska avslöja dem. Det kan finnas någon som läser och får fel uppfattning om vad som är på gång, och det är ju onödigt. 
 
I morgon har jag bott här i två veckor :)  Två alldeles underbara veckor!
 
 
Hoppas du haft en bra dag och att du fyllt den med nåt värt.
 
Gokväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0