Å hej vad det blåser!

När jag skulle lägga mig igårkväll, öppnade jag balkongdörren som vanligt. Hann dock bara lägga mig så insåg jag att det inte var någon bra idé. Det blåste nämligen rejält. Jag klev upp och stängde den igen. Det var nog tur det, annars hade den förmodligen blåst iväg inatt, för jädrar vad det har stormat. 
 
Jag stoppade i silikonöronpropparna, men vaknade varje gång jag vände mig så att jag fick det bättre örat uppåt, då hörde jag ändå hur jävulskt det blåste.Så länge jag låg med dövörat upp, så hörde jag inte ett smack :)
 
Det har blåst hit nån form av plastgrej och lagt sig på min balkong. Man får vara glad att inget kommit genom fönstret. 
 
Kl 11 bär det iväg till jobbet, men innan dess så blir det promenad med hundarna och lite småpyssel här hemma. Måste gå igenom det jag tog med från Bygdsiljum igår, det var ju ett par kartonger som jag glömt på vinden där, som jag nu tog hem. Det är förmodligen bara skräp. Eller, En grej hann jag se i en kartong, som verkligen kommer väl till pass, det är en skiftnyckel :)  Nu kan jag äntligen skruva fast benen till köksbordet ordentligt :)  :)
 
Nä, nu ska jag ta och svinga igång den här dagen. 
Gårdagens middag. Inte fy skam kan jag säga :)
 
Gomorron

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0