Godmorgon i stugan!

Torsdag morgon. Sovit lite hackigt inatt, förmodligen för att det varit lite för varmt. Är ju van att ha balkongdörren öppen, men som det stormade inatt, så gick ju inte det. Står nu och dricker kaffe och laddar upp inför dagen. Torsdagar är det fullt upp på jobbet, så det gäller att ladda bra :)
 
Ser att de allra flesta av mina grannar hängt upp julstjärnor och ställt fram ljusstakarna i fönstren, hängt upp julgardiner och smyckat balkongräcket med ris och belysning. Det har inte jag. Jag är precis lika envis varje år, inget julpynt före 1:a advent :)  Jag hinner bli less ändå innan det ska bort. 
 
Nä, nu ska jag väcka hundarna och ta en promenad. Ha en bra Torsdag!
 
Gomorron

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0