Härliga Fredag!

 
I morse sov jag till kl 8, och det var ofantligt skönt!  Står och dricker kaffe nu .... hundarna ligger och låtsassover tror jag .... fniss .... för visst måste de vara vakna NU, klockan är ju 20 i 9 :)
 
Strax ska jag ta ut hundarna på morgonrundan, sedan åka in till stan och ta en promenad med Hannah. Jag tänkte ta Kelly med mig idag. 
 
 
 
Sedan när jag kommer hem igen, blir det städning :)  
 
Pratade nyss med lillebror. Han ringde på sin kafferast. Han är i Umeå och tar lastbilskort :)  Han sitter och skriver tester, och har sällan några fel. Fan .... han är nog smartare än jag, just på sånt där i alla fall .... fniss
 
Nä, nu måste jag nog tala om för hundarna att det är hög tid att kliva upp. En ny dag är här. En fredag :)  DEN ska vi göra till en BRA dag :)
 
Gomorron

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0