I wanna know, have you ever seen the rain?

Lördag kväll. Inte så himla tippat, men jag lyssnar på spotify :)  Och, det som är MEST otippat, är att jag inte lyssnar på Magnus :) Jag lyssnar på Creedens. Fick en infall :)
 
 I övrigt har kvällen varit lugn. Slötittat på tv med hundarna nära.  
 
Tänk .... En del människor säger inte ett knyst till en, om det inte är för att vara elak på nåt sätt. Inte  rakt ut, men  så inlindat så att man ska TRO att de menar gott ..... men det gör de inte. Jag antar att det är osäkerhet som driver dessa människor. Dålig självkänsla eller taskig verklighetsuppfattning är andra alternativ. Vilket som, är det .... tragiskt faktiskt. Vem mår mest dåligt? Inte är det då Jag. Jag väljer faktiskt att inte ta till mig dessa människors kommentarer, just för att jag förstår att de kommentarerna handlar mer om dem än om mig. 
 
Återkommer ständigt till det här: Ärlighet. 
 
Skulle önska att Fler anammade detta ämne. Men .... det kommer nog inte att hända. Så .... Good Golly Miss Molly, rock on så länge ni orkar, själv gör jag kväll nu :) 
 
Gonatt
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0