Jag glömde FIRA !!!

Förbannat, jag glömde fira igår! Jag fyllde ju 13 år som rökfri :)  Äh, jag firar idag istället :) :) :)    Jag började den här dagen med en repris från igår - sovmorgon till 8.30 :) Kommer nog att göra det i morgon åxå, men på fredag blir det nog morgonträning med Hannah. Slår ihop Det firandet med firandet av det faktum att jag i förrgår bott här i mitt eget lilla paradis i 6 månader :)
 
Jag hoppas få något livstecken från läkaren å det snaraste, för jag börjar känna mig lite sådär smått osäker, och det är ingen rolig känsla. Jo just ja, väntar ju kallelese till MR-röntgen på handen åxå. Fortfarande ont, efter 6 månader. 
 
Nä hörrni, morgonrundan med hundarna väntar. Jag tar samma sväng som igår morse - 5km-rundan. Det passar bra att få ta den svängen när man jobbar eftermiddag. Det har hunnit bli ljust ute och hundarna är vakna :)
 
Ha en Bra onsdag och var medveten om att det är Dina val som styr hur det ska bli :)
 
Gomorron
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0