Morgonstund har guld.........

Uppe tidigare än vanligt. Vaknade 04.20 och fick en paniktanke om att jag glömde sätta i motorvärmaren igårkväll. Jag var uppe ur sängen och fullt påklädd inom en minut. Hundarna blev så chockade av min rivstart att de studsade ur sängen de åxå. Hade först tänkt gå utan hundarna, men när de lix var uppe så fick de hänga med. När jag kom bort till bilen såg jag att jag VISST hade stoppat i motorvärmaren :)
 
Så, klockan är strax före 5 och vi har redan varit ute en kort sväng. Nu blir det kaffe, sen går vi ut en sväng till helt enkelt. 
 
Jag känner mig lite orolig dock ..... . har en helt sjukligt hög tinnitus ........ 
 
Jag tror att jag ska köra samma frukost idag, som jag gjorde igår: 
Varm Keso med kanel :) Det var riktigt supersmarrigt !
 
Det är fredag. Morgonträning med Hannah, jobb 8-12. Efter det får vi se vad jag väljer att fylla dagen med. 
 
Tjing så länge :)
 
Gomorron

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0