Och det var vitt på taken....

Inatt har jag omedvetet varit rädd för att försova mig antar jag. Jag vaknade varje timme från kl 01. Jag var redan vaken när alarmet drog igång, och det må jag säga - med DEN volymen, ber jag alla mina grannar om ursäkt ifall de vaknade kl 5 igår, och svor åt mitt alarm i en timme. Hur i hela FRIDEN kunde jag sova mig igenom det??
 
Nåja, igår var igår, idag är idag :)
 
När jag slog upp ögonen anade jag att det snöat inatt. Även om det var mörkt ute, så fick jag en känsla av att taket på huset mittemot, var vitt. Härligt! Det går inte komma ifrån att det blir så  mycket ljusare när snön kommer. Visst, om det får vara så vackert i november som det var för två år sedan, då är det väl helt ok, men hittills har det ju regnat, och DET är inte trevligt. 
 
Igår var jag ju och hämtade upp hundmat på frysbilen. Fick då reflexvästar till hundarna :)
Måste sy in dem lite framtill bara, annars var de jättefina :) 
 
Gick morgonpromenad Före kaffet idag, då jag ville sätta i motorvärmaren så snabbt som möjligt. Står nu och dricker kaffe och ska snart kamma till mig inför dagens jobb. Tror jag ska värma lite spenatsoppa och äta till frukost. Åt det till lunch igår när jag varit ute med hundarna på prommis efter jobbet. 
 
Hörrni, ha en Bra onsdag, och fyll den med nåt värt!
 
Gomorron
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0