Ps

Kom på en sak som jag tänkte jag skulle skriva ner, så att jag inte glömmer bort det. 
 
Att imponeras av människor i sin närhet .... att tycka att någon är Bra, duktig, inspirerande, Fin människa, omtänksam ......  Visst är det så att vi alla tänker i de banorna? Men ..... hur duktiga är vi på att faktiskt BERÄTTA det för personen det gäller? 
 
Är jag då så himla duktig själv på det, jag som är så jävla präktig i andra sammanhang?  - Nej, jag brister där. Jag är för dålig på att visa uppskattning känner jag. Jag vill bättra mig på den punkten, för att jag tror att det är viktigt. 
 
Såja .... Nu kan jag göra kväll, nu har jag sagt det jag hade på hjärtat ikväll :)
 
Gonatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0