Sovmorgon De Luxe :)

Ställde klockan på 8.30. Jobbar eftermiddag, så jag passade på att ta en rejäl sovmorgon. Det var skönt! Står i kontoret i min sköna morgonrock och mina blå tjocksockar och väntar på att perkon ska puttra klart. Molly sticker upp skallen från sängen. Hon är nog förvånad att hon fick sova tills hon vaknade av sig själv :)
 
Det är ljust ute, och inte kallt. 2 plusgrader faktiskt. Kommer ihåg i detta nu att jag glömde bort mig igårkväll när jag var ute med hundarna på kvällsrundan. Va fasen, jag gick förbi bilen och stoppade i motorvärmaren. Förbaskat, nu har den stått och gått hela natten, och jag ska inte iväg förrän halv 12. Nåja. Värre saker har väl hänt. 
 
Nu har jag druckit kaffe, läst norran och aftonbladet. Nu är jag redo att ta en lite längre promenad med hundarna. Den här dagen känns bra. Rättegången är överstökad, jag kan äntligen stänga den dörren. Tänderna sitter fast och Meniére har gått hem. Den här dagen känns RIKTIGT bra :)
 
Gomorron
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0