Sovmorgon GRAND de Luxe

Jag vaknade ett par gånger i morse, men när jag öppnade ena ögat för att kika, så såg jag att det fortfarande var mörkt. För tidigt att kliva upp alltså :)   Halv tio, var det ljust, så då slog jag upp BÅDA ögonen, men låg kvar i sängen till kl 10. 
 
Kontentan av det, är att jag precis kom in från morgonrunda med hundarna, och klockan är redan 20 över 11 :)
Vi hann med lite gruppträning i utegymmet åxå. Hon i randigt är instruktören ;)
Nu ska jag sätta igång med lite städning, jag ska hämta upp tomtar och julstjärnor ur förrådet tänkte jag. Sen  vill jag ju gärna hinna ut på nån promenad till medans det är ljust, så det är bäst att jag rappar på lite, halva dagen har ju faktiskt redan gått :)
 
Ha en Bra lördag, och fyll den med nåt värt!
 
Gomorron

Kommentarer
Postat av: Camilla

Trevlig advent

2013-11-30 @ 21:13:40
Postat av: Maria

Tack, och detsamma till dig :)

2013-11-30 @ 21:40:10
URL: http://bygdsiljumsmaria.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0