Sovmorgon

Egentligen skulle ju jag och Hannah ha tränat i morse, men jag kände efter förra veckan, och helgen som gått, att jag behövde sovmorgon. Den där timmen mellan 5 och 6 kanske inte tillför så särskilt mycket i sömnväg, men jag valde det ändå. 
 
Vaknade iofs kl 4 och kom på att jag inte satte i laddaren i telefonen igårkväll. På med lampan, på med glasögonen, fippla med laddkabeln .... den har blivit glapp nämligen. Nåja, efter lite pillande och fixande, så drog laddaren igång. Av med glasögonen, av med lampan ...... sen somnade jag om :)   Var förvisso otroligt trött när alarmet skrek kl 6, men inte lika trött som hundarna i varje fall :)
 
De höll sig under täckte tills det var dags att gå ut där kring 6.45
 
Nu ska jag dra iväg på jobbet. Ha en Bra Måndag och fyll den med nåt värt!
 
Gomorron

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0