Tisdagkväll

Dagen började tidigt, med morgonträning tillsammans med Hannah, på Friskvårdskompaniet. Det var TRX, och jag tror minsann att det var det tuffaste passet hittills :)  Superkul och superjobbigt!  Efter träning blev det att åka till jobbet för dusch och instämpling. Bra och KUL dag på jobbet, följdes av hemresa och härlig timme ute med hundarna. 
 
Det har spöregnat nu ikväll! Det känns ju .... Sådär! Vafasen, nu är det väl lika bra att det blir vinter! 
 
Jag är supertrött. Ska strax gå isäng. Eller ... måste ju hålla mig vaken ett tag till, så att hundarna får gå ut på kvällspinket. Längtar till sängen må jag säga. I morgon ska jag upp ännu lite tidigare, för det är personalmöte kl 6. 
 
Orkar varken tänka eller fundera speciellt mycket måste jag säga. Jag är för trött helt enkelt. Lämnar funderingarna till en annan dag :)
 
MIN dag har varit härlig, fylld med skratt och värda grejer. Hoppas att Din dag åxå varit det :)
 
Gokväll
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0