Växeln Hallå, hallå hallå

En bra dag på jobbet. Mycket jobb, men det flöt på bra :) Det känns så spännande med det nya jag ska få göra :) Skriver mer om det sen :) :) :)
 
Efter jobbet bytte jag bara om, sen var jag ute med hundarna en dryg timme. De fick springa lösa (nä, inte Paddy) nedanför Scharins, och det var superhärligt, även om det blåste en hel del.  Man blev nästan orolig att lille Milo skulle blåsa bort
 
När vi kom hem, trimmade jag pälsen på Milo, sen fick han ett bad i tvättstället. Efter det, kom det han älskar så mycket - att få bli torkad med hårtorken! Han blir superlycklig när man blåser med hårtorken på honom! 
 
Efter detta ringde min bästa vän Annica. Men GUD förbannat så irriterad man blir när samtalet bryts hela tiden. Det här bekymret har jag haft länge, att samtalen bryts. Har kontaktat Halebop ett ANTAL gånger pga att samtalen bryts. De har sagt: Blir det samma sak om du sätter sim-kortet i en annan telefon? 
- Jag HAR bara EN telefon !!!!
- Blir det samma sak när du är borta, som när du är hemma?
- Jag PRATAR bara i telefon när jag är hemma!!!!
 
I afton svarade en Linus på Halebop chatt. Han frågade: Har du din telefon låst på 3G?
- Ja. 
- Surfar du mycket på telefonen?
- Nej. 
- Då är det nog bättre att du inaktiverar 3G. Då får du bättre täckning för telefoni, och telefonen behöver inte söka 3G nät hela tiden. 
 
- WHAT? varför har ingen annan informerat om detta (som jag inte hade en aning om själv)?
 
Jag lovade Linus på Halebop chat att skicka honom en blomma ifall det här fungerar :) :) :) 
 
Ringde upp Annica efteråt, och samtalet blev inte brutet en enda gång :) :) :) 
 
Omelett till middag, nu blir det slappa soffa med hundarna :)
 
Goafton 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0