Att inte Ge Upp!

Igår var jag och hundarna i skogen ovanför Morö Backe och promenerade i två timmar. Vi letade efter Sigge. Lille Milo var med åxå i letandet.
 
Letandet efter den lille pudelkillen, pågår i princip dygnet runt, men ingen säker observation har gjorts sedan i förrgår, vilket försvårar det hela, då man inte egentligen har någon aning om var man ska leta. Morö Backe - Alhem .- Solbacken - och områdena kring där är väl fokus, då han senast sågs säkert mellan Statoil Norr, och Solbacken, på gång/cykelvägen, men innan dess setts på Alhems kyrkogård, och Morö Backe. Alla som befinner sig kring stan, eller har lust att komma hit och hjälpa till - Gör det!
 
Ska strax åka iväg och leta igen, men idag får hundarna stanna hemma. Jag beger mig mot campingen/vitberget. Lämnar städningen av mitt lilla paradis, tills jag kommer hem, så har jag nåt kul att göra Då i alla fall :)
 
Håll tummarna för att vi hittar Sigge idag!
 
Gomorron

Kommentarer
Postat av: Gerd

Maria du är otrolig! Vilken medkänsla du har! Hoppas ditt sökande ger resultat! Kram, Gerd (Tinas svärmor)

2013-10-05 @ 19:06:18
Postat av: Kim

Gerd har rätt, håller med till 100%
Stor kram!!!!

2013-10-05 @ 19:47:08
URL: http://kimmisteel.blogg.se
Postat av: Maria

Tusen , Tusen Tack för dina ord Gerd!!! Det värmer oerhört ska du veta!

2013-10-05 @ 19:48:03
URL: http://bygdsiljumsmaria.blogg.se
Postat av: Maria

Tack Kim !! Kram . Ibland hamnar man i tvivel, fastän man vet att man gör rätt. Kram

2013-10-05 @ 19:49:54
URL: http://bygdsiljumsmaria.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0