...

Hej
 
Känner mig vimmelkantig, men hoppas att det ger sig innan i morgon. I morgon kommer nämligen bästa Annica hit för lite vin och smörgåstårta :)   Smörgåstårta - Italiensk,från Wallins Kafferepet :) :) :) Ska fota så ni får se skapelsen i morgon. De gör helt sjukt fina smörgåstårtor, Pernilla och Mattias .... och jag törs lova att det smakar fantastiskt åxå :)
 
När jag kom hem från jobbet, drog jag bara på mig regnkläderna, sen gick vi ut. Det regnade inte just Då, men jag är glad att jag tog på regnkläderna, för när vi gått nån km så började det. Det regnade rätt ordentligt ett tag, sedan lugnade det ner sig igen. Nu har regnet tilltagit ser jag..   Hoppas på uppehåll på Lördag, då det är kursavslut för ena vardagslydnadskursen. 
 
Hahaha, hörrni ..... åter till det här med drömmar. Inatt drömde jag nåt som jag är jättebesviken att jag inte kommer ihåg mer av. Det var ett virrvarr av bröd-demo, som jag bara kunde ha i 59 minuter per ställe av någon anledning, till att jag hade en gris, som lekte jättebra med Kelly. Jag lastade in Kelly och grisen i bilen, ,och de skulle åka i en spjälsäng. Ok. Har jag grisar i mitt liv? Ska jag bli mormor vad det lider? :) :) :)    
 
Till middag idag blir det tacos. Köpte billig köttfärs igår, så jag lagar upp en del, och fryser in resten. På tal om fryst ..... undrar när de ringer från Konsum att de frysta märgbenen kommit .... hoppas de inte kommer från MIN gris .. fniss ... 
 
Jag fick ett beslut från Fk idag, att utredningen är klar. Jag har fortsatt rätt till halv sjukersättning. 
 
Nu tar jag ett beslut att jag ska krypa ihop i soffan med hundarna och mysa en stund. 
 
 
 
Bilen tar in vatten via antennen uppe på taket ..... hoppas det blir uppehåll nån längre period så att jag hinner få det att torka så att jag kan köra på lite silikon. 
 
Goafton
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0