Kom tillbaka!!!

Klockan är halv 7. Står här och dricker kaffe. Det är bara jag som är vaken än så länge, de övriga tre ligger stilla under täcket. 
 
Jag vaknade halv 3 och hade svårt att somna om. Jag låg och grubblade på om det verkligen blev rätt, det där med Napoleonbakelserna. Förbaskat så irriterande när man inte kan sluta tänka på något, fastän man försöker byta ut tankarna mot andra, mer angenäma. 
 
Det har varit en kall natt ..... alldeles vitt på gräsmattan. Tänker på Sigge, som inte kommit tillrätta än. Sigge, nu måste du komma tillbaka till din ägare!  Ska hjälpa till att leta i eftermiddag när jag kommit från jobbet och har varit ute med mina hundar. Hoppas dock att han vid det laget redan ligger hemma i en skön säng och vilar ut efter de här dygnen. 
 
Nä, nu är det nog läge att lägga in en växel, ta lite större klunkar ur kaffekoppen, hänga av mig morgonrocken, klä på mig, väcka hundarna och gå ut. 
 
Ha en Bra Fredag och fyll den med nåt Värt!
 
Gomorron
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0