Nä Vet ni vad!

Nu är det dags att krypa isäng. Sammanfattar dagen innan jag tar ut hundarna för kvällspinket. 
 
På morgonens TRX-träning, sa jag till instruktören att jag inte var i form att balansera på ett ben idag pga att jag är inne i ett skov. Han hjälpte mig varje gång det var tal om balans. Han frågade vid nära nog varje övning, om det funkade. Sånt uppskattar jag!   Eftersom han hjälpte mig även när det gällde att jingla på Ett ben, så kunde jag genomföra alla övningar på passet. Tack!
 
En Bra dag på jobbet följde efter morgonträning och dusch hos Hannah. Efter jobbet tog jag hundarna på en dryg timmes utevistelse. Vi gick ner till vattnet, där jag släppte alla och lät dem busa runt. Det var härligt väder, solen sken .... jag satte mig på en sten och bara njöt ....
 
Eftermiddagen har gått i lugnets tecken. Jag är så himla nöjd över dagen, lägger mig med ett leende på läpparna :) Tränat med Hannah på morgonen, jobbat med Pernilla på dagen, varit ute på en NÅGOT längre sväng med hundarna. En BRA dag :)
 
Gokväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0