Onsdag morgon.

Jag hörde inte alarmet på telefonen i morse. Inte förrän jag vände mig så att jag fick örat där jag hör bättre, uppåt. Då hade det levt om i 5 minuter. Undrar om hörseln permanent gått ner, eller om det kan bli lite bättre när skovet verkligen upphör. 
 
I övrigt - träningsvärk i benen
Fel tryck i skallen
Härligt ute, om än lite blåsigt
 
Idag ska jag hämta Milo efter jobbet. Måste åxå se till att ta det där jädra fotot, måste ju förnya körkortet. 
 
Nä, dags att fälla ner årorna och börja ro  :)
 
Gomorron
 

Kommentarer
Postat av: Vanja

Synd på hörseln,men det går att leva med hörapparater.Jag har haft mina i 4år nu.Har lika hörselnedsättning på båda öronen så därför har jag på båda sidorna.Jag hörde inte mina pat.(är röntgensjuksköterska)Nackdelen är väl att de förstärker alla ljud och oljud och att batterierna tar slut på obra ställen.Tex på bio:) Hatar för övrigt svenska filmer utan text men med dialekt typ skånska:)Hoppas din hörsel bara vilar sig ett tag.Måste säga att jag gillar ditt ord fippla.Jag tror jag adopterar det ordet.Nu ska jag fippla med hörapp.och byta batterier :)

2013-10-31 @ 17:13:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0