Ont det gör ont det gör ont

Jahapp, då var den här. Träningsvärken :)   Hade väldigt sjåigt inatt när jag skulle vända mig i sängen. Det var ett smärre projekt att komma UR sängen nyss .... och att dricka kaffe ska bli spännande. Det gör ont i princip överallt, ingen muskel är befriad tror jag bestämt. 
 
Då är vi mitt i veckan. Redan. Idag och i  morgon jobbar jag på kontoret, och på fredag ska jag vara på Coop Forum och dema bröd :)
 
Oj, det verkar ha varit kallt inatt! Hoppas få hjälp med att skifta till vinterdäck rätt snart, så man inte ställer till det. 
 
Jo, det går rätt bra att dricka kaffe  :)  Ont gör det, men det funkar :)
 
Nä, bäst jag försöker börja klä på mig, det kan ju ta ett tag ... fniss.  Vill ut lite tidigare idag, brukar ju gå förbi bilen och sätta i motorvärmarkabeln när vi går  ut, och idag kan det ju vara läge att den får sitta i lite längre känns det som. 
 
Ha en Bra Onsdag, och Fyll den med nåt värt!
 
Gomorron
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0