Rättegång!

Oj ... den här dagen har varit svajig, och det blev inte alls som jag planerat. Visst, det blir inte alltid som man tänkt sig, men man kan tänka att en kväll som man planerat med sin bästa kompis, skulle kunna få bli av?
 
Har legat på eftermiddagen, då ostadigheten blev alldeles för jobbig. Fy fan säger jag bara. Svårt att beskriva hur det känns, och det behövs nog inte heller. Jag vet ju själv hur det känns, och det räcker. 
 
Så .... kvällens plan med att ha bästa kompisen Annica här, dricka vin och äta smörgåstårta gick om intet. Såhär ser smörgåstårtan ut förresten: 
 
Har ingen aptit ikväll, så jag får ta en bit i morgon istället. Smakar förmodligen ÄNNU bättre då :)
 
Idag fick jag kallelse till rättegången. Den 18de nov. ska jag till tingsrätten för att vittna. Rättegång i tvisten mellan lillebror och vår fd arbetsgivare Westmans. 
 
NU ska jag ta ut hundarna .... sen ska jag gå isäng, igen. Kort dag. Hoppas må bra i morgon. 
 
Gokväll

Kommentarer
Postat av: leif

Ja vad ska man säga.

2013-10-26 @ 19:15:10
Postat av: Maria

Att smörgåstårtan ser åtminstone fantastisk ut? :)

2013-10-26 @ 20:12:52
URL: http://bygdsiljumsmaria.blogg.se
Postat av: Camilla

Vad är det på den ser otroligt god. Inte det man är van ?

2013-10-29 @ 22:13:24
Postat av: Maria

Camilla, det är en Italiensk Stubbe A´la Wallins :)

2013-10-29 @ 22:40:39
URL: http://bygdsiljumsmaria.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0