Snoozan åxå!

Va fasen, idag snoozade jag bara en gång, och kom mig snabbare ur sängen. Lika förbaskat är klockan 20 i 7 och jag är på min första kopp bara. 
 
Igår efter jobbet, åkte jag hem och tog ut hundarna, sen åkte jag in till stan och hämtade Hannah, sen begav vi oss på utflykt :)  Vi satt vid en grillstuga och grillade korv och drack kaffe i solskenet några timmar. Mina egna hundar fick vara ensamma nån timme för länge igår, men då vi satt där som "Siggespanare" fick de vara hemma. En trivsam eftermiddag med Hannah blev det i alla fall, även om vi inte såg till Sigge. 
 
 
När jag kom hem, tog jag ut hundarna på gården för gemensam träning, och efter det var det entrecote-middag :)
 
NU är det hög tid att kliva ur pymmen, dra på kläderna, väcka hundarna och gå ut. Ha en bra dag hörrni, och fyll den med nåt värt!
 
Gomorron

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0