Söndagkvällen är slut!

Efter dagens vardagslydnadskurs tog jag hundarna med mig dit jag kan släppa allihopa, och där var vi en timme ungefär och skrotade på. Städat, och åtminstone påbörjat höst-städningen på balkongen. 
 
Efter en eftermiddagsrunda med vovvarna, gjorde jag en plan om vad jag skulle äta ikväll. Tänkte ut en trevlig tre-rätters: Kantarellrulle till förrätt, entrecote och ugnsbakade grönsaker till varmrätt, och en blåbärsklutt med grädde till efterrätt. Efter förrätten var jag ganska mätt, och köttet stekte jag inte ens. Jag petade i mig lite av de ugnsbakade grönsakerna, för de hade jag redan dragit in i ugnen innan jag insåg att jag inte ville äta mer. Nån efterrätt blev det inte heller. Så, nu måste jag väl äta entrecote i morgon istället, för jag tinade ju upp en skiva :)
 
NU ska jag ta ut hundarna på kvällspink, sen blir det bums isäng. Jag är hur trött som helst!
 
Gokväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0